Photobucket Photobucket

just as hobby

lukis lukis lukis

masa darjah 6 dulu aku pernah menang pertandingan mewarna..adiah sagu hati je pon
TAPI TAPI Tapiiiiiii
adiah beliau banyak sangat sangat sangat!!!!!!!!!!!!!!
start daripada itu
ku rasa best syok menarik tertarik excited dgn lukisan n mewarna
ngeh2
ni lukisan2 tyme aku sekolah menengah lu




................................................................................................................................................



aha..byk difference kan..biasala budak baru belajar mmg begini
ni aku lukis gambar kawan karib aku.
sbb trlalu sygkan beliau dan beliau terlalu cantek
so aku lukis la gambar beliau..aww



ni strawberry shortcake kesayangan ku sampai bila2



ni nadia yang bagi..heee chumel..lukisan beliau semua chumel


ni saya guna waterrr colourr tambah cket colour pencil nak wat shadow2 bagai



strawbeey shortcake kesayangan saya lagiiii...teheheee
actually ada sorang budak kecik ni minta lukisan ni
pastu saya tak bagi
muka dia dah merah nak nangis dah
aduyai
betapa tak matured nya aku ni


ilham dari minda( ceh ayat bukan maen lg)
tataw muka sapa


i do love to draw village house as its easy and simple
no need to use ruler
in this drawing ,i just use pen  to draw and render the roof and faber castel colour to coloured it


this is also drawing from nadia.i do love her cartoon drwing..i ask her to draw my whole family..ahh  cute 



i use crayon to make it
this pic taken from newspaper if im not mistaken



tetttttttttttttt!! najmuddin tuh..agagag


again and again never bored to draw my sweet cartoon 
;
strawberry shortcake







tu diaaa tu diaaaaa tu diaaaaa
ni sapa?
sayalah
adek suruh lukis gambar saya
then saya lukis gambar saya lah ni'
.............................

ok! tipoo

ni gmbar barbie y tak jadii
aku dah ikut scale dah tpi tak jadi cantek macm barbie uh..gerammmmmmmmmmmmm


ni tok janggut..masa tu cuty kat rumah nenek,,then aku cilok buku akaun nenek aku then lukis gambar2 y ada dalam buku teks sejarah..HAHAAHA


ni..alamak da tak ingat..kene belek buku sejarah semula! aduyai lupa


ni sapa ntah.. J P ROGER maybe..heee




ni takda dalam buku sejarah ek
ni aku amik gmbar dari cd and start lukis guna water colour..huuhu..quit scary


ni dato' onn jaafar..heeeee..saya suka lukis gambar PM sbb selalu ada pertandingan POTRET PM

arytuh masuk jugak tapi dapat no 2 je..kureng..tapi alhamdulillah menang la jugak



ni kawan kameq..saja nak lukis gambar beliau

ni sapa?
cantek tak beliau?
ni lah nenek kesayangan saya'
ahhhh
i luv her so much




ni mawi! dulu nenek fanatik ngan mawi..then gue terfanatik sekali..bwuah bwuah



idea from my mind lagi...bwuah bwuah bwuah
saja nak lukis gambar permpuan mata bundar
hidung cute
rambut ikal myang
pipi gebu aiceh bajek gebu je lukisan gue






4 comments:

  1. waaah ! terbaeeeek kkakakakak udddaaa..haha

    ReplyDelete
  2. rajen gilerr ko, kaudd.hehe.btw, sume cantekk.terrbaaekk~ >.<

    ReplyDelete
  3. kreatifnye die.....
    =))

    gambar shahir arituh mane??
    keh2

    ReplyDelete
  4. kem ..gagappppppp doh dier..ho ho

    mirfa..ne der rajen..ciput je bru aku wat..y vase uh da sminggu dok abes2 wat lgi ni

    pae..eleh..dye un kreatip gok..shahir? maleh la nak marketkn beliau

    ReplyDelete