Photobucket Photobucket

the awkard moment when u dont want to come out of your room because there were strangers in your house!



assalamualaikum ladies n gentlemen..
saya lah tuh yang awkward nye..
ari tu ada student mak stay di rumah kami
namanya marzuqi
beliau lelaki
ces mmg la
dan saya segan
sbb?
saya perempuan la
then tiba2 beliau trpaksa stay lame2
lagi la saya segan. then saya tak suka..


                           y?


kerana..
saya wajib pakai tudung sepanjang masa except smasa dlm bilek n bilik air
saya kene pkai baju tutp aurat,honestly kalau kat rumah baju saya lengan pendek la..bla bla=.=
saya PANAS! mmg la panas an asyik pkai tudung ja
saya rasa kekok di rumah sendiri
kekok untuk menjerit
kekok untuk menyanyi
kekok untuk makan (ye kew?)
kekok untuk tengok tb
everything is kekok for me

lolsofunny:))



tapiii butt teetaapiiii...
beliau budak baik
beliau budak kelakar
beliau lurus
beliau ssayang adik saya
saya suka tgok beliau treat adek saya
betul2 mcm abg treat adek sendiri
adek saya nampak sayang beliau sgt
saya bahagia sekejap
beliau selalu buat aksi kelaka
                 
                 kalu nak ambil tisu tuh,beliau akan wat aksi mcm nak propose women ceq habat mai..lawok bebenor


                 beliiau ditanya "mengapa tak makan sayur?"
                    sbb sayur pahit =.+
                   aigow.

                                           .
saya agak beliau anak manja



                 beliau pon tak makan durian..kenapa? "saya anti durian",sambil wat aksi anti
                 "kenapa"
                   " sebab bile mkn durian ,ada bende lembik2 melekat kt tekak"
                  


 aduh! beliau sgt chumel
                   mcm adek saya!

lastly..beliau  belikan pringles and mister potato utk adek saya..jadi beliau mndapat kuota budak pling chuMEL bulan ni..


so mule2 saya tak suka beliau..then trsuka pulak







the end

No comments:

Post a Comment