today..we bought a lot of fruits!

harini mak ajak pergi satok!
kamu tau enggak satok itu apa?
satok itu pasar..pasar itu satok..pasar itu ada kat satok..kat satok ada pasar satok
pasar itu sangat besar bagai
ada jual macam2
sayur yang pelik2 y jarang2 jumpa
semuanya ada
BUAH?
lagiiiiiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa manyakkkkkkkkkkkkkkkk
ikan un ada
ikan terubuk lagi la ada.
bwuahaha
but i do not like terubuk fish
they r quit smelly
n bluekkk!!! tak mo2
ok2
by the way
tadi kami beli sayur mayur
perkara y penting yang akan saya beli :


  • daun ketumbar (my favourite flavour,kalu boleh kat sume makann nak letak mende alah ni..nak letak kat minuman un rse nk)
  • then akan beli buah..arini buah y saya beli (pisang,belimbing,kedongdong,tebu,manyak manyak epal,anggur itam,oren,..lagi ape ea?lupe lak)
  • then saya akan beli twisted potato..arini adek takde..so saya conquer satu potato uh..bapok bahagia rsw hati ku hari ini      







then balik umah..wat la salad..jadinya makanan harian aku adalah salad,daun pegaga kadg2,anggur,epal cmpur dgn mayonise..bwuahaha...ayah ckp aku dah jadi kambing skarang..da tak mo makan nasi


mula2 aku masam bile dgr ayah cakap macam tuh..then...tiba2 trsenyum.




.sbb bila terpikir pikir balik..ermmm
....................................................................................................................................................................



bile pikir2 balik macam betul ja aku macam kambing..sebab aku selalu malas nak mandi..mandi pon selalu petang2 konon2 nak jimat air takyah mandi 2 kali..bwuahaa..tak senonoh punya anak dara!
                 

2 comments:

  1. wahhh!!! kambing eyh...mmg pon....wakakka....cantik ape...tp kne buang ape yg x patot sket la kat blog kak ude...

    ReplyDelete