Photobucket Photobucket

im sorry for those having these kind of hair..but its funny








maaf tajuk diatas tak ada kene mengena dgn apa y aku nak cerita
kelmarin aku teman kakak aku pergi waterfront
then aku terbalik lambat
hujan pulak tu
hati kamo sudah gundah gulana memikirkan adik y menunggu dipgar dlm kehujanan
aku bingung
kerete bnyak dijalan
tidak mungkin aku akan tibe dgn tepatnya
mindaku terpikir untuk memasak makanan y pantas tapi adik suka
aku hanya terpikirkan meggie
aku tak kisah la mereka nak UPSR
SAMPAI di rumah
adikku kebasahan
bermain hujan dan bola
mereka gembira
aku nak marah tpi syukur mereka selamat
aku still nak masak meggi gak.
kami makan meggi dgn jayanya
petang itu aku kepeningan
adik ku keciritan
besoknya adikku kemuntahan
aku menyesal masak meggie utk mereka
mulai hari ini.
aku tak mo feed mereka dgn meggi lagi
FULLSTOP



maaf adik aku

No comments:

Post a Comment