Photobucket Photobucket

honnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..pinnnnnnn...honnnnnnnnnnnnnnnn T.T

ARINI saya kene hon banyak2 kali..


kuwang kuwang kuwang!!


padan muke saya


sape suruh berani sgt nk jalan trus je even kete depan lajuuuuuu gilerr


serioss kabo lagi satu inci mmg bonek doh kemek..

tapi saye geram geram geram geram geram geram geram geram geram geram geram geram gam dgn ENCIK KERETA besar yang berani2 nya hon budak lesen P seperti saya...saya tau la saya salah tpi usah la beria sangat mahu hon byk kali..




.kalu hon 2 3 kali saya bgi tpi ENCIK kereta besar hon 15 kali kot..


kalu hon tuh bunyi cumeyl mcm


'plup plap plup plap'

takpon

'adek y cumel jgn drive mcm tuh'

takpon

'toink toink toink'

tak pe la jugak...ni bunyi die mcm ni

'PINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNpinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn'

annoying kan just by looking it..adoi doiii..



then kereta tuh pandang bengang sampai muke beliau mcm ni

aku pon wat la muke macam ni
    ape hal? saya baru lesen P ok




dah lah kami sesat sampai terbayar plak kat tol hape ntah!

then tersesat kat satu perumahan 'siol kandis' sampai naik siol kiteorg semua..masalah la masuk je kt situ ade berapa banyak siol tah.

.about 30 minute gak la abeskan mase disitu.



.n the worst is kamii asyik jumpe bas y same..budak kecik maen basikal y same dari tadi n rumah y same je..tak ke bodoh?








 aigoww..naseb minyak full full.akhirnya kami keluar2..then has to face a lot of roundbout! lagi la tercirit kami..kami pusing2 dan pusing la dlm 5 .. 6 kali..sampai semua decide nak masuk road y mane..macam mr bean da (tpi mmg ni la harapan aku bile da dpt lesen mmg aku berangan nak men pusing2 round bout mcm mr bean uh)

2 comments:

  1. hahahah kaud2..sian ke awok ye? =D
    untunglaa bley bawak kete pusing2 bandor dohh diee

    ReplyDelete