Photobucket Photobucket

tadi saya maen basikal!

petang tadi saya maen basikal. kembar y ajak. saya pon ikut la sbb buhsan ngadap komputer jer
saya asyik2 tanya adek

 "ada anjing tak nanty?kak ude takowttt"

then saya disuruhnya duduk tengah2..afif cakap biar afif jaga belakang ..arif jaga depan.jadi guide kak ude.aigooo2



sumpah! saya terharu bangat,..yer..memang saya penat nak layan kerenah beliau..beliau berdua sering bergaduh2..bukan kadang2..bukan jarang2..bukan juga hari2 tapi TIAP2 MASA..ulang balik TIAP TIAP MASA..ada phm?? mana la saya tak penat..tapi kalu marah ibarat mencurahkan air di atas daun lengkuas! mmg tak masuk2.. cop..ade ke daun lengkuas? ermm lantok la


jap..then kiteorg melalui kawasan2 bahaya..depa suruh saya turun tangga guna basikal..omo omo omo..!!! mmg la gue jeritt..tak mo gak..sakit weyy








cakap pasal adek kembar aku..mereka ni siap buat law sendiri taw..

kalu hari ni arif basuh pinggan, hari esok afif basuh pinggan..dan macam2 lagi sampai saya pon tertulis kt fb...

"mereka sedang create law depa sendiri..kalu afif pukul arif sekali..arif kene balas banyak2 kali..kalu afif ejek teruk2,arif kene jentik sepuas hati..kalu ejek sikit2 afif kene pukul slow2..kalu arif ckp DIAMM   afif bising gak..kene pukul sepuas hatii"




tu la naseb kalau ada adik kembar..mmg tak la kalu rumah nih diam!..tapi..y bestnye..adik saya selalu PROTECT saya..dia dah macam OPPA saya dah..








kalau ada cacing,lipas,labah2..mereka la yang akan kotorkan tangan mereka pegang ulat2 tu n campak nun jauh ke semenanjung..ok tipoo je






kalau ada kucing yang kacau saya..mereka akan cakap 






"meh sini ..biar afif/arif BUNUH kucing"




kalau mereka ada duit..then pak cik aiskream datang..mereka la belikan aiscream utk caye..aduhh..yelaa even mereka mintak balik duit aiscream tuh kat mak,i still rasa disayangi..buwahaha..


tiap kali telepon dari uia..afif mesti tanya




 " kak ude cihat? kak ude dah makan?"


aigoww..mana la saya tak cayang kat mereka ni..




mereka adik yang baik..saya je kakak y jahat selalu suruh mereka tukup pinggan,angkat kaen,buang sampah,kunci pintu pagar..blablalba...








ni la adek saya yang baik tu..
















ok! 












saya tipooooo..








ni adek saya yang betul2










...jap..maleh la nak upload..berukbang wat selok dye lembab bagaii..kembar uh ade kat side bar kanan tuh...k..daaaadaaaa










2 comments:

  1. untunglaa ade adek kembar..haish.
    jeles bhai~

    *aku nak anak kembar nnt!
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. untunglaaa...jum same2 produce ank kembar..produce..wekk geli punye ayt!

    ReplyDelete