aritu kami pergi GITAK..sebab adik2 saya mahu guntuing rambut..saya yang drive..memang hujan lebat gile..tapi saya tetap beranikan diri drive..fes tyme drive ujan2 y lebat2 bangat2..then apabila sampai..rupa2nya kami ada satu payung sahaje..haaha..saya kongsi la payung ngan kak nana dan qihah..tibe2 saya rasa licin y amat seperti main rollerblade tikah yang roda empat tu,,sedar2 rpanya saya terjatuh macam nangke wangi kat atas lantai di khalayak ramai sambil mendengar kekekan2 orang2 mentertawakan saya...JAHATTTTT!!!
agak geram la jugak..errrrr



sampai haty beliau ketawa..dah lah beliau2 y ketawa tuh daripada kalangan orang2 tue2..tape2..saya igt muka awak semua..len kali kalu kamo semua jatuh..saya nak ketawa kuat2 balik!!



pastu nak cakap kuat KUAT..BEstaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!







..ish2..sik lalek la korang nak ketawa pon sebab saye pon ketawa skali..rasa kelakar pula jatuh mase hujan..entah,,tpi laen kali saya dah takmo pakai kasut crocs dah..sekian..assalamualaikum

No comments:

Post a Comment