yeayyyyy!


yeay..doh abes exam..huhu..satu ary je pon mid term nye..pagi arab,petang statistic..heaven right?


tpii an...arab susah doe..byok geyl entam..misty ustaz marah..bianne..me mmg tak rety arab un..


p tadi an mase petang jawab statistic rse best sgt...45 minit je jwab..sbb ape?sbbbbbb sesungguhnya ku amat bertuah sbb buku y gua bace an sume soalan ade kat situ kecuali y belakang skali ..huhu..patu dgn banggenye lah aku jawab smbil trsenyum lebar.

.'ahahah..ak dah wat latihan ni..'
muke bajet cm im the king of the world..bwuahHha

tapi disebabkan aku nih nyanyuk sikit (sikit ke?mcm byk je) so aku un ade la tak egt jawapan nye..pas siap uh..igt nak kuar,tpi mak ckp.

.'kak ude,jgn keluar awal..tggu abes dulu nnty mne taw ALLAH nk bgi idayah an..an..'

aku un tak jdi kuar lgipon ak tak egt aku group bape..

puas dah pikir..tpi lame kelamaan ak rse tak tahan nak buang air kecik,

so ak itung la dgn tgn (group 2 ke 3..group 2 ke 3..) las2 ak tulis group 3 then blah..

.then p toilet,,patu mkn ABC..cop bru tringat! aku lupe nak minum air carrot arini...alaaa,,,da
langgar pntg larang..ni bad mood nih!




malam plak ak ajak la kengkawan maen,ye r..dah lame da tak maen (dah lame ke?hahah?,CM SLALu men je..sampai ayah pon cempat post kt FB "kak ude awok ni tau nak maen je" haha )

then janji r nk trun kul 9.15..las2 ku trtidur,haprak punye kak ude..sian depa tunggu..smyg

isyak n trus trun bawah..trun2 nmpk wahh ramai seyh geng turon..besh2..hehe..pe lagi maen la

puas2,,arini men permainan baru(roler blade) fuh masyuk2,bapok susoh nak maen

seyh..trutama y roda 4..ak slalu men y roda straight uh..y roda 4 bapok segala berat..then men basketbal pkai roler blade,style en?haha gediksss


cmni la kiteorg maen,terkedek2 cm itik,tak2 cm org OKU

2 comments:

  1. actually..everytyme is enjoy tyme..haha..ary2 saya main bola..haha

    ReplyDelete