susahnye nak didik anok yer



uh..penat dah stdy stat..gaga..pdahal bru satu topic..ye ezzati y dulu y mase SPM dulu dah ilang! ilang..da jadi pemalas da skrg.otokeyhhhhh.. cop..nak cite..arytuh nadia cyiee de citerr...
HATTA..al KISAHH..
seorg ayah ni ..ada 2 ORANG ANAK
..patu mase si AYAH ni nak solat..
anak nya jua bersolat..
hatta masa si ayah di rakaat kedua,si ANAK mula menunjukkan tariNGNYE





..dua2 tu pon mula la bermain2 main lawan2 macam raksasksa dan ultramen kot..biasalah budak kecil memang suka cita gitu..patu mereka main lah lawan2..ayahnye sedikit geram tapi bilamana ayahnye tahiyyat akhir,amboi pandai pulak si ANAK berubah terus ikut tahiyyat akhir,dan lepas baca doa,si anak salam pulak tangan ayahnye..si AYAH tak jadi nak emo..


suatu HARI..
si AYAH membawa anaknya tu semayang berjemaah..
anaknya pon semayang lah di saf depan2..
nak dijadikan cerita tiba2 kaen pelikat si IMAN trlekat kat buntut dia.
.pastu si anak berbisik di hati



'kesihannyalah imam ni..aiyoo'


pastu si IMAM berjaya meleraikan lekatan itu..pada rakaat ke 2 pulak, lagi sekali kain


pelikat tuh tersedut kat dalam..kali ni lagi dalam tersedut..si Imam tak berjaya keluarkan kain

itu..si anak pon terlalu kesihan melihat imam itu lalu ke depan dan membetulkan kain pelikat


imam itu,


si imam pon legalah jadinya..tiba2 si anak terlihat muka ayahnya yg seperti memarahinya

,si anak takut dan terus memasUKKAN kembali kain pelikat ke buntut si IMAM,,haaha..


pe lagi terlompat lah si imam itu..haha..aduiii..wat itu salah..wat ini salah..rungsing si anak..susahh2

No comments:

Post a Comment