Photobucket Photobucket

ni semua anjing punya pasai

 aku nak cerita pasal semalam
aku tak tulies post ni semalam sebab sibok,p terawikh,nengok cite Ramadan Terakhir..
uwah2 ..best seyh cita tu sbb adik ogy uh muka macam ogy..eh sabet ke? ntoh





ok2..berbalik pada tajuk kat atas..semalam aku ngan kakak and adik

 pergi la EVERISE..korang taktaw? ha..buat2 taw je la..
then aku pun park la kereta kat depan2 everise
 dgn bangganya sbb tak byk kereta pulek masa tuh
tibe2 ada anjing besor keynai lalu ,,


then kakak aku kecoh lah

 'anjing2 cepat keluar'


aku pun dengan kecoh nya keluar dari kereta dgn pantas seperti sermith LIN DAN badminton!

alih2

alih2

alih22222222222222222????????????


KUNCI KERETA DGN CUMELNYA BERADA DI TEMPAT BELIAU!


tahniah nur ezzati..TAHNIAH!

then aku pun cuak la beb! nak balik macam mana oi?



aku telefon lah ayah..ayah dengan rileksnya cakap..
balik lah rumah jalan kaki..OMO Omo omo..gimana dong?
ujan lebat sekali..
so, cadangan ayah takleh diterima pakai









then,last2 aku telifon anis..kawan aku..

wat muke sesen mintak tulun sama beliau..uwah2

tunggu punya tunggu beliau..

dah lah tataw beliau pakai kereta apa..

tiba2 sebuah kancil dihadapan everise

pemandunya perempuan bertudung

kakak aku terus cakap

'ha..tu la anis kot,cpt2 kak ude'

aku pun berlari dalam kehujanan



mengejar kereta bertuah itu..bila sampai ja..kereta tuh berjalan..
aku terus je kejar..
alih2 kereta tuh parking..aku bingung jap!
tapi aku masuk je la kereta tuh..tengok2???

lututku tiba2 berkata-kata..

"bukan anis la kak ude kentut"

orang dalam kereta tuh dah bulat semacam..

 mata idung mulut n muka sekali tereffect bulat together..

aku terus toleh kebelakang sambil muka sebek~~~~~~






dan berlari  keluar sambil malu2 gigi menuju ke kakakku  dan adik semula






tapi kak nana dah macam ni




adik aku pulak dah macam ni




aku pun nak tutup malu join la sama GELAK


TApi dalam hati aku,............



 korang ! kasi cium bontot kang!





then...anis sampai..dgn UNSER beliau..ok! unser ok! bukan kancil
dan kiteorg pon terselamat dri kancah jenayah eh kancah bahaya

alhamdulillah


tu je nak cite
cite bodoh kan?

 but..........


ni blog aku



who cares?






















1 comment:

  1. haha kak ude,kak ude..
    laen kali hati2 la sket..
    jgn maen redah je..
    haish~

    =D

    ReplyDelete