to my future husband and mother in law..you are prohibited to read this post



this is the fact of your own wife

my name is nur ezzati adnan but people used to called me kak ude but i hope you call me as ezzati
ok skrg nak ckp bahasa ibunda plak
saya suka melukis
saya suka mewarna
saya suka acrylic,pastel and a little bit of water colour

saya seorang yang pemalas!
pemalas pemalas dan pemalas..
kenapa?

saya malas nak lipat kaen..
tyme2 saya sibuk,kain2 saya kumpul byk banyak dan byk2..
then basuh dgn mesin
then nak agkt kain pon malas malas2 dan mls
selalunya roomate yang angkat kain saya

kenapa saya malas nak angkat kaen kawan2?
sebab saya malas nak lipat kain tuh
kenapa malas nak lipat kain kawan2?
sbb malas nak gosok kain tu
hahahahaah

ah lagi satu
tudung..saya malas nk tgok tudung tu
besangkut kat sana sini situ sinun
merata rata

tu belum kira buku2 y betebaran sana sini
meja study jgn ckp la mcm mana
barang2 kat situ asyik terberanak ..setiap hari dia beranak
kalau dia larat, dye branak 5 6 ketul dlm sehari..annoying kan?

stoking saya paling bermasalah!
asyik hilang2 je
tak taw sape y curi
takkan beruk kot?
beruk mana pergi sekolah
yang saya tahu stoking larrie tu dah ilang warna hitam dan cokelat
terpksa pkai stoking lain sebelah (ngeh2)

tapi yang saya tahu saya rajin plak bila kat rumah
kat rumah saya rajen plak basuh baju,lipat kain,angkt kain,memasak,mgemop lantai..
erm
musykil ni







No comments:

Post a Comment