Photobucket Photobucket

half vandalisme



ok fine entenet lembabgilesetannnyampah1000x..
aku ade kelas kul 9..so ill write in 5 minutes
nk cakap aritu aku dapat idea nakal nak wat almari isi losen bagai2 n cream2 muke aku..then projek ED bermula..
aku amik hot glue gun,cutter n foam board
sumenye ada disini..bilik aku mne boleh tak ada benda..tgok la betapa bersepah n banyaknye barang ni,tak dpt dibendung lagi..
then aku pon mule la mendesign itu ini..aku lekatkan almari kecik tu kat dinding..huwa2..gejala ini berlaku rentetan kemalasan pihak mahalah opis utk menspotchecked bilik kami..amik ko..dah aku ter vandalis bilik ni..tapi its worth to vandalis it sbb utk kegunaaan manusia2 y akan datg..bukan utk kebaikan aku je ..so ni la dinamakan half vandalise..smlm aku outing lgi..g klcc..tak baik punye budak..asyik outing je..ok stat project,no outing then!


No comments:

Post a Comment