Photobucket Photobucket

kadang2



kadang kadang
aku ini seorang yang kadang-kadang.aku bukan selalu.aku bukan tidak selalu
aku cuma.. kadang-kadang
kadang-kadang aku suka dia.
kadang-kadang aku suka mereka.
kadang-kadang aku suka si aku.
kadang-kadang aku suka makan bersama hanya mulut aku dan tangan aku
aku tidak perlu teman,cakap mereka,tawa mereka
aku perlu berkata sendiri,bermadah sendiri,berpikir sendiri
kadang-kadang sembunyi tempat aku.sembunyi aku dari kota dusta.sembunyi aku dari teman senang,sembunyi aku dari sibuk projek
kadang-kadang aku suka tidur dimana saja
di kereta, di pejabat, di kelas.
mata dikatup tanpa dipinta,aku lemah menolak tolakan kelopak.maaf aku
maaf aku.maaf pada yang malu kenali aku..itu aku.kau pergi jika malu.u tak tolak.pergi saja






No comments:

Post a Comment