first day kerja

ya,,saya yang berumur 20 tahun akhirnya berjaya kerja..banggajap

alhamdulalillah..mungkin juga berkat tak tidur lepas subuh 3 4 hari ni,rezki digapai gapai di genggaman

kerjanya senang je..eh susah la..penat..kerja jaga koperasi ni penat lah..sebab ni punya koperasi manyak barang kot! siap jual cheese cake,jelly drink,air tin,cupcake,pizzaa bagai2..dah la mahal2

aku tak paham nape bebudak ni sanggup beli mashmelloq y kemotek je harga dak la singgit 3o sen..

rupenya bebudak sini kayo2 blako..no wonder laa..bawak duit siap 50 hengget bai! terkentut aku tengok!

masalahnya,ada pulak pesen budak comel ..kecik paras lutut aku kot..depa ni tak reti kira duit plop..duit ada 70 sen nak beli air singgit lebih la..cupcake singgit lebih la..las2 aku guna duit aku belanja dworang..ALAMAKKK POKAIII LA DUA  MINGGU LAGIIII..


yang paling tak boleh belah bila kena potostat depan belakang..dah macam add math tajuk probability dah aku rasa susah dia nak potostat..haha..btw i love it!




No comments:

Post a Comment